تماس باما : 02165247966

راز لبخندی زیبا در ارتودنسی چیست؟

0
0

داشتن لبخند زیبا موهبتی است که تمام چهره‌ها از آن برخوردار نیستند، اما می‌توان با کمک شیوه‌ها و روش‌های درمانی به آن دست یافت. اگر افراد دچار ناهنجاری در فک‌ها و مشکلات در دندان‌های خود باشند و می‌خواهند این مشکلات را بر طرف کنند و در نهایت به لبخندی جذاب نیز دست یابند، می‌توانند ارتودنسی انجام دهند.
ارتودنسی از جمله درمان‌های رایجی است که با آن علاوه بر رفع ناهنجاری های فکی می‌توان به زیبایی لبخند نیز رسید.
وسعت لبخند از عوامل مهم زیبایی صورت است. مقدار دیده شدن دندان‌ها در زمان خندیدن و لبخند زدن از اهمیت خاصی برخوردار است. دندان‌هاي قدامي هر شخص طرح لبخند او را تشکيل مي‌دهند. اشخاصی که دندان‌هاي آنها گرفتار ناهنجاری هایی مانند:
فاصله‌، نامنظم بودن، بی تقارنی، کج بودن دندان ها، انحراف فک، شلوغی دندان ها،جلو بودن دندان های فک بالا و پایین هستند نیاز به اصلاح و درمان ارتودنسی دارند.
همچنین، ممکن است افرادی باشند که در هنگام خندیدن لثه آنها بيش از حد نمايان شود که به زیبایی آنها آسیب می‌زند. اصلاح طرح لبخند می‌تواند اعتماد به نفس از دست را به افراد باز گرداند.
اگر دچار هر کدام از این نقص‌ها و اختلالات هستید، می‌توانید با مشورت با متخصص ارتودنسی بهترین درمان را برای خود انتخاب کنید. اگر هم تنها برای زیبایی می‌خواهید اقداماتی انجام دهید، باز هم باید آن را با متخصص ارتودنسی درمیان بگذارید و هرگز خود را گرفتار افرادی نکنید که در تبلیغات خود دست یافتن به لبخند زیبا در کوتاه‌ترین زمان را ممکن می‌دانند. در خیلی از درمان‌های ناآگاهانه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری گریبان فرد را بگیرد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.