تماس باما : 02165247966

مشاوره و ویزیت دکتر خطیبی چگونه صورت می گیرد؟

0
0

افرادی که دندان‌های نامرتب و در هم ریخته دارند و یا از مشکلات و ناهنجاری‌های فکی رنج می‌برند، می‌بایست برای درمان‌های ارتودنسی اقدام کنند. اولین مرحله این است که فرد به طور کامل از جزئیات مشکل خود آگاه شود و با بررسی راه‌های درمان بهترین راه و شیوه درمان را که توسط ارتودنتیست پیشنهاد میشود با در نظر گرفتن تمام مسائل برای خود انتخاب کند.
ارتودنتیست می‌تواند انواع تغییرات اسکلتی را در فک، دهان و دندان‌های فرد ایجاد کند و با قرار دادن ابزار مختلف ارتودنسی و وارد آوردن نیرو، دندان‌ها را جا به جا کند تا رابطه آنها را با هم و دیگر قسمت‌ها هماهنگ کند و زیبایی را برای فرد به ارمغان آورد. شروع درمان مستلزم این است که پیش از آن حتماً با ارتودنتیست مشورت کرده باشید. در واقع، مشاوره ارتودنسی یعنی ارتودنتیست با بررسی مشکل یا ناهنجاری شما و در نظر داشتن تمام جوانب و عوارض احتمالی بهترین راه درمان را برای شما تشخیص دهد.
در جلسه ويزيت و مشاوره دکتر خطیبی با بررسی عکس های رادیوگرافی بیمار از نمای روبرو و نیم رخ بیمار و هم چنین با بررسی شرایط فکی و دندانی بیمار بهترین روش درمان ارتودنسی را برای بیماران گرامی مشخص می‌کند همچنین در جلسه ويزيت و مشاوره اگر بیمار نیاز به مراقبت های قبل از ارتودنسی داشته باشد نیز تمام موارد مورد بررسی قرار می‌گیرند تا درمان ارتودنسی در کوتاه ترین زمان و با بهترین نتیجه برای بیماران گرامی به ارمغان بیاید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.