تماس باما : 02165247966

چرا متخصص ارتودنسی بهترین فرد برای درمان ارتودنسی می باشد؟

0
0

ارتودنسی به شاخه ای از دندانپزشکی اتلاق می شود که تخصص آن، تصحیح روابط دندانی و ناهنجاری دندانی فکی است. از اصلی ترین وظایف ارتودنسی، تشخیص، پیشگیری و درمان ناهنجاری های دندانی فکی است.برای تشخیص صحیح و انتخاب بهترین نوع درمان، متخصص ارتودنسی باید دانش کافی و توانایی علمی لازم را داشته باشد تا در انتهای درمان بیمار کاملا به نتیجه مطلوب دست پیدا بکند.
پس زمانی که به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی هستید، در نظر داشته باشید که توانایی دندانپزشک عمومی در درمان ارتودنسی با ارتودنتیست یا دکتر متخصص ارتودنسی یکسان نیست.
بهبود زیبایی صورت و لبخند زیبا، سبب ایجاد حس خوب و افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. رضایت بیمار از نتیجه نهایی درمان، وابسته به نحوه کار متخصص ارتودنسی است.
در صورت درست اجرا نشدن، امکان پارگی سیم‌ها و آسیب زدن به بافت دهان یا پارگی لثه است. با انتخاب متخصص ارتودنسی خوب ، می‌توانیم با خیال راحت زمان و هزینه خود را در جای درست سرمایه‌گذاری کنیم و با اطمینان از انجام بهترین ارتودنسی، از این استرس‌ها دور باشیم و دوره درمان را با آرامش سپری کنیم.
از آنجایی که ارتودنسی فرآیندی هزینه‌بر و زمانبر است؛ وسواس برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی، امری کاملا طبیعی است. در جلسه مشاوره، دکتر خطیبی تمامی روش‌های درمان مثل ارتودنسی با بریس فلزی، ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف یا بریس سرامیکی بیرنگ را برای شما توضیح می‌دهد.
توجه داشته باشید که اگر ارتودنسی خود را نزد دندانپزشک عمومی انجام دهید امکان تصحیح نشدن ناهنجاری های فکی در انتهای درمان و ارتودنسی مجدد وجود خواهد داشت.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.