تماس باما : 02165247966

قیمت ارتودنسی در سال 1400

قیمت ارتودنسی در سال 1400

جدول عنوان ها

 

قیمت ارتودنسی در سال 1400

قیمت ارتودنسی در سال 1400 چقدر میباشد ؟ انواع ارتودنسی و بهترین ارتودنسی دندان کدام میباشد ؟ قیمت ارتودنسی 1400 در تهران چقدر میباشد ؟ در این مقاله به همه این سوالات شما جواب میدهیم تا بتوانید با اطالاعات بی نقص در مورد معالجه ارتودنسی تصمیم بگیرید. تقریبا امروزه  همه ی ما اسم ارتودنسی  به گوشمان خورده است . ارتودنسی دندان درمانی برای ناهنجاری های فکی و نامرتبی دندان میباشد. در‌این معالجه به یاری ابزارهای ارتودنسی ، دندان های را جا به جا می نمایند و به سر جای اصلیشان بازمیگردانند.

ارتودنسی دندان ها اشکال مختلفی دارد و هریک از انواع ارتودنسی، دارای مزایا و معایب به خصوص به خود می باشند که شما باتوجه به نیاز های خود می‌توانید یکی از آن ها را گزینش نمائید.

هر یک از انواع ارتودنسی دندان دارای قیمت و هزینه متفاوتی می‌باشند، قیمت ارتودنسی دندان با توجه به نوع ارتودنسی و جنس آن بسیار متغیر میباشد. در ادامه انواع ارتودنسی دندان را توضیح می‌دهیم و هزینه ارتودنسی را بصورت کامل شرح می دهیم.

قیمت ارتودنسی در سال 1400

جدول هزینه حدودی ارتودنسی دندان

اول از همه اگر وقت ندارید تا جزئیات کامل تعرفه ارتودنسی در سال 1400 رو بخوانید، جدول زیر که به طور خلاصه و کلی هزینه ها رو نشان می ده رو یه نگاه بندازید.

 

  • قیمت حدودی ارتودنسی ثابت یک فک   برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • قیمت حدودی ارتودنسی متحرک برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • قیمت حدودی ارتودنسی نامرئی برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • قیمت حدودی جراحی فک  برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • قیمت حدودی ارتودنسی بزرگسالان به ازای هر فک (تعدد روش)  برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  • قیمت حدودی ارتودنسی کودکان (تعدد روش)  برای استعلام قیمت تماس بگیرید

 

 

قیمت ارتودنسی ثابت معمولی (فلزی)

 

  1. ارتودنسی ثابت یک فک با نامنظمی کم و بدون نگهدارنده یا ریتینر  برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  2. تعرفه ارتودنسی ثابت یک فک با نامنظمی متوسط و بدون نگهدارنده یا ریتینر  برای استعلام قیمت تماس بگیرید
  3. ارتودنسی ثابت یک فک با نامنظمی زیاد و بدون نگهدارنده ریتینر   برای استعلام قیمت تماس بگیرید

 

به طور معمول هزینه هایی که در جدول بالا می‌بینید در اغلب کلینیک ها به همین شکل محاسبه میگردد. ابتدا به نوع ناهنجاری و شدت آن توجه می نمایند و بر اساس سطح ناهنجاری (کم، متوسط و شدید) هزینه ها به ترتیب بالا میرود.

 

چرا در هیچ جایی قیمت ارتودنسی را عنوان نمی‌کنند؟

احتمالا بارها و بارها در وب عباراتی مانند قیمت یا این که هزینه خدمات دندانپزشکی مانند هزینه ایمپلنت دندان، هزینه لمینت دندان و … را جستجو نموده اید البته هیچگاه نتوانسته اید بها و حدود هزینه هیچکدام را پیدا نمایید چون در اصل هیچ جایی هزینه ها را درج نمی کنند. راجع به ارتودنسی نیز مسئله به همین شکل میباشد. اما چرا؟

چرایی این قضیه را می بایست در عوامل تاثیر گذار بر روند معالجه ها و فرآیند های ارتودنسی جستجو کرد. مشکل هر فرد و شدت آن، منحصربه‌فرد میباشد. اینطور نیست که تمامی کسانی که به یک کلینیک دندانپزشکی یا این که مطب یک متخصص ارتودنسی بروند با یک روش معالجه شوند و یا این که کل پروسه معالجه شبیه هم باشد. برخی ها مشکلات جزئی دارند و برخی دیگر مشکلات بسیار شدید که حتی ممکن میباشد نیازمند عمل جراحی فک باشند. به این ترتیب نوع دستگاه های ارتودنسی بکار رفته برای تصحیح نقص‌ و همینطور بازه زمانی معالجه نیز متفاوت خواهد بود. کلیه این ها سبب می شود قیمت ارتودنسی متغییر باشد و فقط با مراجعه حضوری به یک متخصص ارتودنسی و بعد از ارزیابی های حرفه ای قابل برآورد باشد.

قیمت ارتودنسی در سال 1400

عوامل تاثیر گذار بر بها ارتودنسی دندان کدامند؟

در بخش قبلی خواندید که هیچ جا یک قیمت ثابت برای ارتودنسی تیتر نمی‌کنند چون بسته به  عوامل  مختلفی هزینه ارتودنسی دندان متفاوت میباشد. شما با فهمیدن این فاکتورهای تاثیر گذار می‌توانید محدوده ای از قیمت ها را در اختیار داشته باشید. مهم‌ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر بها ارتودنسی دندان عبارتند از:

 

  • سن و سال مریض
  • نوع نقص‌
  • شدت مشکل
  • مدت زمان معالجه
  • نوع سیستم ارتودنسی یا این که امکانات بکار رفته در طی معالجه
  • نوع پوشش بیمه (معمولا بیمه تکمیلی)
  • شخص متخصص ارتودنسی دندان
  • محدوده جغرافیایی شما
  • تغییرات و نوسانات ارزی (برای برخی از دستگاه های ارتودنسی خارجی و وارداتی)

و ….

قیمت هر روش ارتودنسی دندان چقدر میباشد؟

با در نظر گرفتن مهم ترین فاکتورهای عنوان گردیده در بخش قبلی، ما به معرفی شناخته شده ترین روش های ارتودنسی دندان می پردازیم و قیمت ارتودنسی دندان با هر کدام را به صورت حدودی درج خوا‌هیم کرد. اعتنا فرمایید که‌این قیمت ها حدودی می باشند و تنها حداقل و حداکثر هزینه ارتودنسی دندان را در بر می گیرد

به این محتوا امتیاز دهید
این ویزیت با ویزیت های دیگه فرق داره !

بازدید کنندگان گرامی کلینیک تخصصی دکتر خطیبی با بیش از 7 سال سابقه در این زمینه خدمات ارتودنسی در کرج را ارائه می دهد اگر شما به دنبال متخصص ارتودنسی در کرج هستید می توانید به روش های آنلاین یا تلفنی وقت ویزیت خود را رزرو نماید برای اطلاع در مورد قیمت ارتودنسی در کرج نیز کلیک کنید

مطلب را به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها