تماس باما : 02165247966

متخصص ارتودنسی در شهریار

متخصص ارتودنسی در شهریار

جدول عنوان ها

متخصص ارتودنسی در شهریار:

.

اینجانب امیرحسین خطیبی فارغ التحصیل رشته تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت بوده و دارای بورد تخصصی می باشم. در حال حاضر مشغول به انجام کلیه درمان های تخصصی ارتودنسی شامل اصلاح بی نظمی دندان ها و مشکلات فکی با روش ارتوپدی و جراحی فک می باشم. باعث افتخار اینجانب خواهد بود که در درمان مشکلات مرتبط با ناهنجاری های فک و صورت شما عزیزان یاری رسان باشم.

رزومه دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی در شهریار:

  • فارغ التحصیل برتر از دبیرستان سمپاد (تیزهوشان)
  • اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی با رتبه برتر کل دوره تحصیل
  • رتبه برتر آزمون علوم پایه
  • عضو کمیته پژوهشی دانشگاه
  • عضو انجمن صنفی دانشجویان
  • کسب رتبه 21 آزمون ورودی دوره تخصصی در کشور
  • فارغ التحصیل برتر در مقطع دکترای تخصصی
  • اخذ بورد تخصصی در رشته ارتودنسی
  • دارای مقالات چاپ شده در ژورنال های معتبر دنیا
  • عضو انجمن ارتودنتیست های ایران
  • عضو هیئت علمی دانشگاه
  • عضو فدراسیون جهانی ارتودنتیست ها

متخصص ارتودنسی در شهریار:

.

ارتودنسی(orthodontics) اولین رشته تخصصی دندانپزشکی می باشدارتودنسی به اصلاح مشکلات فک و صورت می پردازد. درمان‌ ارتودنسی مانند سایر رشته های تخصصی پزشکی  نیازمند کسب دانش و تخصص کافی  است، متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فردی  می باشد که توانایی های علمی لازم را در دانشگاه برای درمان ناهنجاری های فک و صورت کسب می کند. بدین منظور یک دندانپزشک عمومی جهت دریافت دانشنامه تخصصی ارتودنسی و بدست آوردن دانش و مهارت لازم برای درمان ناهنجاری های فک و صورت، می‌بایست پس از اتمام دوره‌ی دندانپزشکی عمومی که شش سال به طول می انجامد، یک دوره‌ تخصصی  3 تا 4 ساله را به عنوان دوره‌ی تخصصی ارتودنسی در دانشگاه طی کند. لازم به ذکر است یک دندانپزشک عمومی باید در یک آزمون بسیار سخت و پر رقابت در بین چندین هزار دندانپزشک عمومی بتواند وارد دوره تخصصی ارتودنسی گردد.
بنابراین  یک دندانپزشک عمومی که دوره‌ی تخصصی ارتودنسی را طی نکرده باشد توانایی و آگاهی و دانش و صلاحیت و تجربه‌ی لازم در درمان بیماران ارتودنسی را نخواهد داشت. البته باید دانست یک دندانپزشک  عمومی دانش و علم لازم برای انجام درمان‌های ساده ارتودنسی و یا درمان های پیشگیری توسط پلاک‌های متحرک را دارند ولی درمانهای پیچیده و تخصصی ارتودنسی که بیشتر در گروه درمان‌های ثابت قرار داده می شوند، می‌بایست توسط متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست درمان شوند.

خدمات ارائه شده متخصص ارتودنسی در شهریار دکتر خطیبی:

.

دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی در شهریار و ناهنجاری های فک و صورت  بعد از طی کردن دوره تخصصی ارتودنسی، با دارا بودن مدرک بورد تخصصی ارتودنسی و مدرک تخصصی ارتودنسی یکی از اعضای بسیار برجسته انجمن ارتودنتیست های ایران می باشند. کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهریار با کادری مجرب و با بهره گیری از برترین و جدیدترین تکنولوژِی های  روز و دانش نوین دندانپزشکی در روزهای زوج هفته در ساعات 11 الی 20، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی در شهریار هستیم.

بیماران گرامی  و عزیز و مراجعه کنندگان محترم و گرانقدر، شما میتوانید برای بهره مندی از بهترین و کاملترین و برترین خدمات در زمینه درمان ارتودنسی از بهترین متخصص  ارتودنسی در غرب تهران، بهترین متخصص ارتودنسی شهرقدس، بهترین متخصص ارتودنسی در پرند، بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر، بهترین متخصص ارتودنسی در کرج، بهترین متخصص ارتودنسی در رباط کریم، بهترین متخصص ارتودنسی در شهریار، به مطب ارتودنسی دکتر امیرحسین خطیبی مراجعه بفرمایند.

متخصص ارتودنسی در شهریارمتخصص ارتودنسی در اندیشه

بیماران گرامی که نیاز به مشاوره دارند میتوانند از طریق قسمت رزرو آنلاین نوبت خود را دریافت کنند و یا با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنند.

در این مرکز درمانی با بهترین و به روزترین امکانات دندانپزشکی در زمینه دانش تخصص ارتودنسی در خدمت شما عزیزان هستیم.

کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر خطیبی در شهریار

به این محتوا امتیاز دهید
این ویزیت با ویزیت های دیگه فرق داره !

بازدید کنندگان گرامی کلینیک تخصصی دکتر خطیبی با بیش از 7 سال سابقه در این زمینه خدمات ارتودنسی در کرج را ارائه می دهد اگر شما به دنبال متخصص ارتودنسی در کرج هستید می توانید به روش های آنلاین یا تلفنی وقت ویزیت خود را رزرو نماید برای اطلاع در مورد قیمت ارتودنسی در کرج نیز کلیک کنید

مطلب را به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها